Tanácsadást nyújtunk meglévő és induló vállalkozásoknak, valamint webáruházaknak. Segítünk a folyamatok fejlesztésében, az árképzés optimalizálásában, és támogatást adunk a vállalatirányítási rendszerek bevezetéséhez.
Könyvelőként és adótanácsadóként az a célom, hogy ügyfeleim számára egyszerűbbé tegyem az adózás világát, és olyan megoldásokat kínáljak, amelyekkel időt és pénzt takaríthatnak meg. Az alábbiakban tudok támogatást nyújtani:
Segítek alkalmazni a legfontosabb adókedvezményeket, így vállalkozásod akár évi 10%-ot is megtakaríthat.
Vállalkozás indításán gondolkodsz? Segítek kiválasztani a számodra legmegfelelőbb adózási formát.
Gondot okoz az adóbevallás elkészítése? Én elvégzem helyetted, hogy minden előírásnak megfelelj.
A Pontos könyvelés alapvető a jól működő vállalkozásnak. Rendszeres ellenőrzéssel nemcsak az adóellenőrzéseket kerülheted el, hanem javíthatod is pénzügyi helyzeted. Gondoskodom arról, hogy könyvelésed mindig rendezett legyen.
Célom, hogy pénzügyileg stabil és jogilag megbízható alapokra építhesd vállalkozásod.
Közgazdászként segítek 28 éves tapasztalattal a pénzügyi világban. Banki és vállalati pénzügyekben szerzett tudásom lehetővé teszi, hogy kis- és középvállalkozásoknak segítsek az alábbiakban:
Ha vállalkozásod pénzügyi működése fejlesztésre szorul, vagy épp egy új rendszer bevezetésén gondolkozol, támogatlak abban, hogy hatékonyan érhesd el üzleti céljaidat.
Segítünk fejleszteni pénzügyi folyamataidat, optimalizálni a pénzáramlást, és megoldást találni a likviditási problémákra. Támogatást nyújtunk a költségvetési tervezésben, hogy átlásd a kiadásaidat és bevételeidet. Közösen keresünk megoldásokat, amelyek a jelenlegi problémáidat orvosolják, és a jövőbeli növekedésedet is támogatják.
Tanácsadás díja: 30.000 Ft + ÁFA/óra
Hatékonyabbá tesszük a vállalkozásod adminisztratív és pénzügyi folyamatait, hogy te több időt fordíthass az üzleted építésére. Elemzéseinkkel feltárjuk a gyenge pontokat, és testre szabott megoldásokat kínálunk. Ezzel növeljük a hatékonyságot és csökkentjük az adminisztrációs terheket, hogy te a stratégiai döntésekre koncentrálhass.
Tanácsadás díja: 30.000 Ft + ÁFA/óra
Szeretnéd gördülékenyen elindítani a webáruházadat? Segítünk a megfelelő rendszer kialakításában, hogy az indulás problémamentes legyen. Megkeressük a legoptimálisabb megoldásokat, és támogatunk az alapvető lépésekben, így a webáruházad sikeresen működhet.
Tanácsadás díja: 30.000 Ft + ÁFA/óra
Ebben az esetben is bátran keress minket, biztosan találunk rá megoldást!
Kérd most ingyenes eBook-unkat, és tanuld meg, hogyan javíthatod vállalkozásod pénzügyi helyzetét 5 egyszerű lépésben.
Akár egyéni, akár társas vállalkozást vezetsz, az adótanácsadás kulcsfontosságú, mivel sok esetben nem vagyunk tisztában az összes elérhető lehetőséggel. Egy szakértői tanácsadás segít átlátni az adózási rendszert, és olyan megoldásokat kínál, amelyekkel kiegyensúlyozhatod vállalkozásod adóterheit. A helyes döntések révén nemcsak a jogszabályoknak felelsz meg, hanem jelentős összegeket is megtakaríthatsz.
Tanácsadás díja: 30.000 Ft + ÁFA/óra
Vállalkozás indításán gondolkodsz, de nem tudod, melyik vállalkozási forma lenne számodra a legjobb? Mindenkinek mások a prioritásai: kevesebb adót fizetni, több pénzt hazavinni, növekedési potenciál, áfamentesség vagy a korlátlan felelősség elkerülése. Bármelyik szempont is legyen számodra a legfontosabb, segítünk kiválasztani az ideális vállalkozási formát és adózási módot, ami a legjobban illeszkedik az igényeidhez.
Tanácsadás díja: 30.000 Ft + ÁFA/óra
Segítek felismerni és kihasználni azokat a lehetőségeket, amelyekkel jelentősen csökkentheted adóterheidet. Tudtad, hogy a hatékony adótervezés és optimalizálás révén egy közepes vállalkozás évente akár több millió forintot is megspórolhat? Legyen szó egyéni vállalkozásról vagy kis- és középvállalatról, az adóoptimalizálás mindenkinek hasznos lehet.
Tanácsadás díja: 30.000 Ft + ÁFA/óra
Ebben az esetben is bátran keress minket, biztosan találunk rá megoldást!
A feladatok optimalizálására és a hatékonyság növelésére van szükség. Az új munkavállaló felvétele a bevétel és kiadások függvénye lehet.
A legtöbbet használt a működési cash flow, amely kimutatja a bejövő és kimenő pénzek egyenlegét, illetve tartalmazza az olyan elemeket is, mint bérleti díj vagy rezsi költségek. Fontos, hogy bármekkora is a vállalkozásunk, átlássuk a pénzügyeinket. Ehhez napi szinten kell követnünk a bevételeinket és kiadásainkat, hogy lássuk, megtérül-e a befektetésünk.
Amint kidolgozol egy optimális folyamatot, vagy kidolgoztatod valakivel, a munkád hatékonyabbá válik. A folyamatok gördülékenyebben zajlanak, és kevesebb időt és energiát igényel a feladatok elvégzése.
A kedvezmény egy gesztus az ügyfeleid részére. Érdemes ehhez egy rendszert kidolgozni úgy, hogy figyelembe veszed az árrést.
Fontos meghatározni, hogy termékkel vagy szolgáltatással foglalkozol. Figyelembe kell venni, hogy mit szeretnél nyilvántartani, milyen vezetői információkat szeretnél gyorsan kinyerni, és hogy követni kívánod-e a számlákat és a cash flow-t a rendszerben. Ennek alapján választhatod ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbb rendszert.
Igen, amennyiben az ingatlant magasabb áron értékesítetted, mint amennyiért vásároltad, adófizetési kötelezettséged keletkezhet.
Az ideális adózási mód függ a tevékenység típusától és attól, hogy van-e főállásod (pl. heti 36 órát meghaladó munkaviszony). Mindenképp érdemes adótanácsadó segítségét kérned, mivel az előzetes tájékozódás hiánya jelentős többletköltségeket eredményezhet a jövőben, ha nem megfelelően választod meg az adózási módot.
Töltsd ki az űrlapot, és vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy vállalkozásod számára személyre szabott pénzügyi és adótanácsadást nyújthassunk, amelyek segítenek a hatékony működésben és a növekedésben.